onsdag den 21. april 2010

Siden mine negle er blevet klippet ned....

..... Har jeg kun fjollede ting at blogge om:
Briller som får enhver til at se klog ud ... jeg kunne da godt bruge sådan en forvandling af og til - pris: Matt Finish Nerdy Reader Now £10.00 på urbanoutfitters.com. Til dem som ønsker dem større kan det også fås til samme pris.
Da jeg så de her briller kom jeg med det samme til at tænke på Meekakitty, en vlogger jeg følger på youtube.

Næste fjollede ting:

Åh gud jeg elsker det her ur - fordi det er et forstørret lomme ur. Jeg havde for 3 år siden et oversized armbåndsur - det var mega fedt i mine øjne. Godt nok var det købt i en arabisk-skrammel-handel (som jeg ikke kan stå for) og det var af det pureste guld-plastic. Alle andre end jeg hadede det og bad mig hver gang de besøgte mig om at smide det grimme ur ud.
Men ak - det kank under en hurtig flytning og siden har jeg været et forvokset ur mindre - men jeg savner det sq! Det boede sammen med mig i ca. 10 år.

..... Mon det er på tide at få et nyt forvokset ur?....


Siden jeg studere ernæring og sundhed er dette fantastiske stempel i meget høj kurs hos mig! 
Hvem ville ikke synes det kunne være fedt at lave dine egne små oblater/kiks hvor der står HOME *** MADE på?
Ikke dig... nå.. hmm.. så må det være mig som er underlig - sorry.


Pink pink pink pink!!! Når jeg en dag har for mange penge smider jeg dem efter disse pink hørebøffer
Og læg lige mærke til den lille sorte prik på venstre "bøf" - det er en jack-indgang, så en anden kan komme med sit eget headset og lytte med til det du hører - om så det er lydbøger, film på computeren eller musik! NICE!


From deep-fried brownie balls to bacon chocolate chip cookies - yes 'gross' we hear you cry; 
This is Why You're Fat is an ode to all the crazy concoctions that some people do in fact choose to eat. 
Following on from the massive success of the website This Is Why You're Fat, these artery blocking treats will teach how to go way beyond the indulgence of a greasy burger. Yum!

Den her bog ville være den bedste hadegave til en veninde eller ven på mit studie. Eller måske bare en god gave til mig? anyone..?

Her til sidst, rent faktisk et seriøst indslag:


En højtaljet nederdel også dette bælte - uuhmmm ja tak. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening