onsdag den 25. januar 2012

Min Lauritz.com mødom taget

For en lille uge siden, fik jeg den skønne mail, at jeg var den heldige købe til en PH5 til sølle 325 kr.
Den har nogle småskrammer - men jeg glæder mig som et lille barn, til jeg modtager den med posten!

Som du kan se på billedet er den en smule skæv for oven også har den en skramme under den store skærm:
Men er så lidt så lidt - bare den ville komme i morgen!

1. Det er første gang jeg køber noget over Lauritz.com og jeg må sige at jeg er meget positivt stemt over for net auktionen. Man kan vel sige at min mødom med danske net auktioner er taget

1a. Da lampen var min - betalt - kunne jeg ikke finde ud af om den var for stor at sende med posten eller om jeg skulle hyre et fragt firma til at fragte den hjem til Århus.
Derfor ringede jeg til Lauritz.com's showroom hvor lampen lå og fik så über god service, at jeg er fuld af respekt for virksomheden.
Det viste jeg at jeg lige præcis kunne få den pakket og transportert med post danmark :D
Havde servicen ikke været i top - havde jeg nu betalt super meget i overpris på fragt.

2. Det her er min aller første PH lampe - og jeg tror og håber, at det ikke bliver min sidste - de giver simpelthen det bedste lys jeg kender!

Lauritz.com I er hermed godkendt og anbefales hermed til andre som gerne vil købe billigt brugt design (bare rolig man kan også få super dyre ting der inde)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening