torsdag den 13. marts 2014

Superbetter

Min skønne veninde ringede i dag og fortalte At hun er gået gang med at spille superbetter - også spørger du måske hvad superbetter er for noget.
Det er et online spil, hvor du er helten og målet med spillet er at nå dine mål, indse hvilke styrker og svagheder du har og gennem gameification opnå point og power-ups, der kan være med til at ændre dine vaner.
Her er en lille video med kvinden bag livskvalitets spillet:

)

Band en af de mange quest man kan gennemfører, blev jeg stillet opgaven af lave en collage med billeder, tegninger eller anden måde at skabe et billede af en ide eller på anden måde beskrive en følelse - og her er min visuelle quest's resultat



Mine stikord for at lave denne collage var at beskrive min nuværende tilstand.
Det er utroligt stillestånde, hvilket skabe en del stress i min krop - jeg ryger stadig cigaretter og tror på at forået er kommet for at blive og de visne bade er på retrete.
Kaffe nyder jeg som ofte i venner og families lag. Jeg elsker disse stunder, men synes der er for få af dem.
Strikningen er igen taget op og denne gang er jeg startet på et par strømper til min veninden - mønsteret er som set på billedet, men istedet for en benvarmer, skulle det gerne blive en strømpe med fod :)

Tale lige med hende idag og har heldigvis valgt en farve hun kan lide - blå :)

1 kommentar:

Del din mening