fredag den 3. februar 2012

Flytning nu endelig en realitet




Nu er flytning endelig overstået og min søde nye visevært har givet os (min søster og jeg) lov til at flytte ind tidligere end beregnet.
I mit nye hjem får jeg nu eget køkken og bad - hvilket er luksus, selvom jeg ikke var meget for at flytte fra mit tidligere hjem; parkkollegiet i Århus, selvom der her både var dele bad og toilet.



Der skal lyde en kæmpe tak til min familie og kæreste, da de af flere omgange har hjulpet, slæbt, bordet, hamret og stået 100% til vores rådighed.
Vi skylder dem en masse god mad, med vin og hele baduljen, når vi er kommet på plads i vores skønne, nye hjem.



Lige nu arbejder jeg på at organisere alle mine kompendier + tilhørende notater. Hvilket er en stor mundfuld, da jeg har været studerende fra 2006-nu og stadig er i gang.

Min søster overnattet hos kæresten og jeg skal være helt alene hjemme - gulp!
Det tør jeg næsten ikke.. Men der er ingen vej uden om, da min kæreste er i København.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening