mandag den 20. februar 2012

Kalorietæller App til iPhone

Jeg har sat mig for nu at prøve denne gratis kalorietæller fra vægttab.nu


Jeg er allerede ret positivt overrrasket, dag jeg jer til middag søgte på rugbrød, kom den med oversrevede mange foreslag.




Gennem mit studie har jeg beskæftiget mig med, ernærings beregnings programmet Master Cater System og Uf det er et tungt program at danse med!

Jeg har til mine ernærings beregninger tyet til www.foodcomp.dk/
Som en gratis netbassert ernæringsdatabase.

Da jeg oprettede min bruger på vægttab.nu, fik jeg mulighed for at udregne mit daglige kalorie indtag, med nuværende vægt, ønskede vægt, højde og over hvor lang tid det skal vare.

Udregn selv dit daglige kalorieindtag: Her




En tredie ting jeg er imponeret over er at det i appen også er muligt at indtaste ens motion + daglige vægt.
Samt mulighed for at se ens indtastningers på en graf ud fra mulighederne: kaloriebalance, måltider, næringsindhold og energifordeling.



Designer er som set på billedet neongrønt og gråt, ikke videre pænt, men hvad gør det hvis programmet fungere godt? - det vil jeg vende tilbage med

- Siforama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening