onsdag den 27. juni 2012

Outfit of the day

Jeg ved jeg ikke har skrevet noget i udelelige tider her inde, men jeg har projekt 'hjemmeside' - som er blevet til noget, men blev lavet forkert og derfor må jeg starte forfra :( men den kommer forhåbentlig snart op og kører. Imens kan i jo nyde mit fine sommer outfit:




Kjole: købt til 25 kr i genbrugsen
Øreringe: købt for en 10'er i genbrugsen, men totalt retro og tyvstjålet fra min søster - men det var mig som betalte for dem, så ikke helt stjålet :)
Chiffon skjorte fra primark: 125 kr tror jeg nok - men den er gammel :)
Grå blomsternet strømpebukser: ukendt mærke da jeg har haft dem til at ligger 100 år
Converse Sko: Købt sidste år på Roskilde Festival fordi jeg havde glemt mine dødlækre læder Ecco sko der hjemme - 250 kr

Alt i alt lige hvad en studerende kan betale sig fra

- Posted gennem BlogPress fra min iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening