mandag den 19. marts 2012

Forårs altan kickstart




Da jeg i morges opdagede at mine jordbær vag begyndt at titte frem under de viste blade fra sidste session, skyldte jeg mig ud med en saks for at befrie dem!


Nu hænger de i solen og kan suge masser af nærring til sig <3

Min pepermynte i den store potte måtte jeg også kikke til og se:


Der under fuglereden af grene håbede de på at jeg også ville befrie dem!





Ikke nok med at de er smukke, så er de fantastisk aromatiske. Blot ved at hjælpe dem af med vinterfrakken, kom mine hænder til at dufte utrolig stærkt af pepermynte! Nam!



Desværre tror jeg ikke at min citronmelise overlevede, den stod under plantebordet og har derfor ikke fået særlig meget vand.. Øv.



- Siforama

Location:Århus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening