torsdag den 18. september 2014

The Unicorn Team

Min lille nye baby er et projekt/ organisation som hedder The Unicorn Team!

I tirsdags pitchede jeg hvad The Unicorn Team skal gå ud på.
I den forbindelse fik jeg 3 skønne piger med på ideen om at videreudvikle på min ide - de næste kommende 4-5 uger.
Så lige nu er vi 5 Unicorns - Hvilket er en drøm gået i opfyldelse!


Hvis du vil vide hvad The Unicorn Team skal være for noget - så giv det et lyt!:


Workshoppen er udbudt af Via University Collage og hedder IdeAgenten, hvilket er en workshop i deres vækshusprojekt - for at ruste studenede til at starte eget firma, eller blive bedre til at tænke kreativt mm.

Jeg nævner farven rød; det går ud op e-stimates personlighedsprofil.
Hårdt skematiseret er
Rød: Leder
Gul: Kreativ
Grøn: Social orienteret
Blå: Organisator

Man er næsten altid flere farver i ens profil, men man kan være mere en farve end en anden.

Dørene vi taler om (åben, halvåben og lukket) er illistrationer på gulvet og står for
Lukket: Jeg har en fast ide og vil gerne arbejde selv
Halv åben: Jeg har en ide og vil gerne have nogen med
Helt åben: Jeg har en ide og vil gerne have så mange med som muligt

De bedste - men også lidt travle hilser
/Sif

--------
Find The Unicorn Team her:

Twitter: www.twitter.com/theunicornteam
Facebook: www.facebook.com/theunicornteam
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCqNejLrCFu9nU0FKFiw40GA
Hjemmeside: www.theunicornteam.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening