torsdag den 5. maj 2011

Picplz, Ringdroid og Picsay

Hvis ikke du har opdaget det endnu - Har jeg fået mig alle tiders legetøj, nemlig en HTC Wildfire

Idag fik jeg denne besked på twitter:
 @ Hello siforama, this photo has been featured on 

Jeg fattede ikke rigtig hvad det gik ud på før jeg så, at det var fordi de kunne lide dette billede:

Og gav mig den ære at komme på deres: bestofpicplz-tumblr-side.
Hvor cool er DET lige?
Selve billedet var fedt i sig selv da jeg tog det, men takket være Picplz's Android-app kunne jeg tilføje filteret Cross Process, som gjorde billedet 100 gange sejere!

Her kan du finde app'en:


Hvis du scanner denne QR med en smartphone, bliver du taget direkte til programmet.

-------------
Alt den tid jeg har haft min telefon, har jeg ikke finne hitte ud af hvordan jeg ændrede min sms-tone til noget personligt.
Jeg har selv optaget og klippet det perfekte stykke til - og savnede virkelig at hører Brødrene Price sige "Rigligt Smør"!
Og endelig i dag fik jeg et gennembrud i sagen - bloggeren Androidbruger, har lavet et meget informativt og nemt tilgængeligt indlæg om programmet Ringdroid:

Ved at gemme et udklip fra eks. en sang som en notification, kan den efterfølgende bruges som sms-tone :D
Igen - scan QR'en for at komme direkte til app'en på din android telefon

Sidst med ikke mindst har jeg også downloadet programmet Picsay i dag

Med picsay lavede jeg dette (sjove - synes jeg selv) billede:

Som du kan finde på min Picplz-profil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening