mandag den 2. maj 2011

Mo&Fro Århus bedste Café

Min ultimative ynglings café i Århus er: Mo&Fro 
Hvis jeg har forstået det rigtig betyder: Morgenmad&Frokost i et :D
Jeg opdagede denne lille oase, fordi min ene veninde ikke kunne få nok af deres økologiske, hjemmelavede sandwich.
Idag poppede jeg, hvem ved for hvilken gang, ind på Mo&Fro.


I dag bestilte jeg sandwichen med pølse, ost, chutney og sennep - og endnu en gang ramte de plet.
Med min sandwich købet jeg mig, som sædvaneligt, en cappucino m. soyamælk.
Jeg ved ikke hvordan de gør det, men deres soya-cappucino smager bare bedre end andre steder i århus, den er cremet uden at være bitter og tør (som kan være den største udfordring i forhold til soya-kaffe)

SOm du kan se koster en sandwich 47 kr og hvis man er studerende kan man få 10% rabat :D
På billedet til højre kan du se hvilke sandwich de har for tiden.

Det skal sige at man sagtens kan få andet end sandwich på Mo&Fro, men jeg er sq en vanedyr som ikke så gerne går alt for meget ud over, hvad jeg plejer at bestille..

De bedste ting med Mo&Fro: 
- Det er hyggeligt at være der
- Betjeningen er altid smilende og rar
- Her behøver du ikke ligne en million for at nyde en kop kaffe
- Hjemmelavet mad (for en lactose-intolerant person som jeg har jo af og til brug for at vide hvad maden indeholder)
- Studierabat på deres über lækre sandwich 




Hvis du blev inspireret af denne lille anmeldelse - Jubiii!!
Hvis ikke - helt okay, du skal nok finde dit eget yndlingssted.

Ps: Jeg er ikke på nogen måde ansat eller på anden måde connected til Mo&Fro - jeg har skrevet denne anmeldelse af egen fri vilje og fordi jeg synes de fortjener god omtale her i blog-miljøet/ på nettet  :D

4 kommentarer:

  1. ej hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  2. Hej Bethina - jeg over dig for at det er hyggeligt :)

    Fik godt nok ikke lige taget et billed ud mod gaden - og det store vindusparti indvendigt.. men som du nok har bemærket er jeg yderst tilfreds med stedet.

    SvarSlet
  3. Dem skal jeg vist lige svinge forbi på et tidspunkt - har begrædt tabt af stamcafe lige siden Cafe Smagløs glemte hvordan man laver mad og yder kundeservice.

    SvarSlet
  4. Hej Sif
    Det synes jeg helt sikkert du skulle :)
    Åh ja, Smagløs gik over til nachos i microbøjleovn frem for rigtig ovn.. der stod og også lidt af.

    God fornøjelse!

    SvarSlet

Del din mening