mandag den 2. maj 2011

The Stuff I Liked in Magasins

I'm on I roll i dag med blog-idéer - hvilket går SÅ meget ud over mine andre aktiviteter..
Der kommer gæster kl. 17.30 og der ligner et bumbet lokum... non the less skriver jeg lige dette indlæg, inden jeg får det fixet!

Da jeg sad på Mo&Fro tidligere i dag, kikkede jeg i Eurowoman og her fandt jeg lidt inspiration:
De er fra H&M og koster 349 kr

Hvid lace ... det er næsten ikke til at stå for.
Især Skuespilleren: Kate Bosworth, Erdem kjole er utrolig smuk.

Chloé reklame - den smukkeste model jeg har set længe

Jeg faldt pladask for de varme brunlige farver modellen her har på
Ved siden af billedet stod der:

Chloé Hos Holly, Golightly, 5795 kr
Jeg blev nødt til at fade teksten for at google ville lade mig uploade billedet.

Her er det især blazeren som er mega fed, men koster så også der efter:
Gucci: 10.300 kr

Malings billedet er fra en sanex reklame (hvis jeg husker rigtigt) - mega fot billede og modellen til højre syne jeg er sminket utroligt flot, den er den slags jord/makeup som jeg selv forsøger mig med fortiden + de røde læbe (her min ny indkøbte Nivea-læbestift)

Ps: jeg havde utrolig mange problemer med at få serveren til at accpterer billederne - det er jo ikke nogen jeg har hukket, men nogen jeg har taget med min mobil, fra et eurowoman-blad - som jeg har linket til.
Selv min underskrift skulle jeg uploade 3 gange før det virkede..
Har i også problemer der ude?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening