fredag den 6. juni 2014

Xbox og streaming


Jeg er heldig.

Tomheden er væk og glæden vender så småt tilbage - hvilket minder mig om at jeg ikke har taget mine piller idag 2 sek...

Før igår kunne man kun streame netflix, youtube, hbo og benytte andre apps på xbox 360 og xbox one, hvis man købte sig til et gold Membership til 79 kr om måneden - hvilket er latterligt, siden youtube er gratis, og de andre apps allerede kræver månedligt abonnement fra 79 kr og højere.

Endelig har Microsoft brugt deres mange kloge hjerne og ændret abonnement reglerne for xbox live og det er var den perfekte dato, at frigive streamnings appsne på.

I dag blev 2. Season af Orange is the New Black frigivet og sif her er allerede igang med 3 afsnit (normalt taler jeg ikke om mig selv i 3. Person, men def løs mere spændene på den måde)


Det samme gælder HBO - det kører som en drøm og jeg er nu up to date med GoT! 

Alt imens den lille Tapas ligger og snorker i sofaen 

/Siforama




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening