lørdag den 18. oktober 2014

Sif og det gode liv

Jeg sidder i nattøj - ferien er ved at være forbi og i kan tro jeg har nydt den i fulde drag.

Idunn rumstere blidt i baggrunden (Opvaskemaskinen)
Vinduet stå på klem og sørge for ny luft - lejligheden har været fyld med fantastiske mennesker hele ugen, som selvfølgelig har lavet en masse opvask og har fået min stue til at lugte kræftigt af værtshus!
Jeg glæder mig over alle de små og store ting jeg har fået lov til gennem uge.

Det at jeg har fået spillet pokemon Trade card game online , hvornår på dagen/natten jeg havde lyst.

Det at jeg har fået en ny helt vildt sej veninde som jeg bare klikkede med fra første øl og så endda få lov til at bruge lidt over et døgn sammen med hende, hvor vi fik gamet, talt om bøger, musik og at samtalen aldrig gik i stå, men bare blev mere og mere kompleks!

Det at min kat acceptere mig og mine gæster, hun lever livet i sus og dus - og passer godt på mig samtidigt med.

Det ikke at have nogle penge har intet problem været - jeg fik 500kr af min far (tak far) og har købt mad for de fleste og lidt øl og vin for resten.
Mit hus er fyldt med kærlighed, hjerterum, varme og hygge.

Duften fra den japanske omelet jeg luge har kokkereret og spist - hænger stadig i luften og jeg kan ikke være mere lykkelig i dette øjeblik!

På gensyn
/Sif


Her er lidt random billeder fra ugen der gik:

Mit klædeskab brækker sko op


Tapas har fået en fast plads i sengen - og hygger

Nyt styresystem på vej!

Disney film ratatouille og selv samme ret sammen med gode venner

Den sejeste bænk i Århus 

Sortering af cd'er og begyndelsen af alt musik skal lægges ind på xbox'en

Århus Hovedbibliotek har lært mig lidt om arduino

Glad sif efter en hård arbejdsdag - fyraftens bajer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening