tirsdag den 23. marts 2010

Et smut til den Dansk/Tyske grænse

I søndags kørte to fra min kollegie gang og jeg ned til grænsehandlen for at købe øl og vin til vores ølklub, Men selvfølgelig kunne jeg ikke lade være med at smutte ind i Beautybutikken lige ved siden af indkøbscenteret.

Og WOW - Jeg fik hele 5 ting for 129 kr, fordi det i første omgang var til tyske priser med lavere afgifter + -50% netop den dag!!

Neglelaks fjerner med acitone og olier

MaxFactor sminke
Foundation: Age Renew, selvom navnet er meget u-tiltalende er dens konsistens som mouss og super lækker og blød på huden.
Flawless Perfection Blush, 220 Classic Rose fra MaxFactor
Øjnskykken 149 Coral Jungle fra MaxFactor - den giver det fineste lyserøde-skær og sidste men ikke mindst:

En smuk blå øjnblyant - også fra MaxFactor, 080 Cobalt Blue


Syntes bare det var lidt sjovt at vise mit kamera - hvis du nu syntes billederne var flotte (selv dette billede er dog taget med min telefons kamera)
Nikonkameraet er af modellen D50 med et stort Macro objektiv 70-210mm, hvor jeg har zoomet manuelt - billederne er taget på min puf af strå ved siden af min altan dør så lyset bliver så naturligt som muligt og blizen ikke behøvede at komme på arbejde.

jeg slutter lige af med et billede af mig selv med MaxFactor make-upen på - så i kan se hvor fin den er:
Ville have taget en macende naglelak på sammen med - men jeg skal op i fitnesscenteret og spinne lige om lidt - så det må vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening