mandag den 22. marts 2010

Hair Style Make-Over


På lørdag den 27. marts har jeg fået mig en tid hos frisøren.
Mit hår er velplejet at har sin naturlige farve - jeg kan utrolig godt lide mit hår, men et er en anden sag med frisører.

Siden jeg blev skamklippet på det groveste i 2002 har jeg haft en stor skræk for frisører, lige som tandlægeskræk. Heldigvis er jeg begyndt at stole på min nuværende frisør og for hver gang jeg sætter mig i hendes stol, får hun lov til flere og flere frisure som bliver vildere og vildere.
(Taget min skræk i betragtning selvfølgelig)

Frisuren jeg går rundt med lige nu er faktisk nice nok, men der bare ske noget engang imellem! Nu har mit hår været LANGT i så mange år at mellemlangt hår virker tilstrækkende på mig.
 Her er min frisure i dag - uopsat vel at mærke (tror ikke engang jeg børstede det i morgens):


Det store spørgsmål er nu - Hvordan skal min fremtidige frisure se ud? De sidste to timer jeg jeg brugt på at surfe på nettet efter mellemlange frisure - Her er hvad jeg fandt:



Okay, Øv -nu jeg ser mig selv op imod disse hårmodeller, det er næsten et slag i ansigtet - hmm, men ja, målet er at få en frisure der kan gøres voluminøs, så mit hår kommer til at se knap så fladt og tungt ud. Tror jeg hælder mest til det første billede. 

Heldigvis skal jeg til inspirations Beauty Event i Magasin i aften:
Glæder mig utrolig meget og mon ikke man kan få nogle gode tips og tricks af Gun-Britt og Dennis Knudsen?!

1 kommentar:

  1. Øv altså!! selvom jeg havde fået af vide at Dennis Knudsen ville komme - var der ingen Dennis Knudsen.. Nå hva' pyt - Gun-Britt var der hvilket jeg lærte en del af.

    SvarSlet

Del din mening