tirsdag den 23. marts 2010

Magasin Du Nord Beauty Event

Her er min fangt fra i går aftes. Først den GoodyBag som alle deltagere fik inden de gik hjem:
Ole Henriksens produkterne "on the go cleanser" og "Pick me up skin tonic"
Underligt nok befandt der sig også en Dr. Hauschka rosen olie i posen.
Dybt begravet i posen fandtes en Okker ansigtsbehandlings maske:

Dr. Hauschker havde i aftensens anledning en "bod" som til de meget spørgelystnede fik en lille prøvepose:

Den indeholdt en hånd cream, en bodyolie med citron og en rosen crem som jeg fandt ud af var til start hud.


Og nu til de Beautyartikler hvor jeg skulle betale (dog med - 20%):
 
4 stk. øjnskykke som MAC lige har sendt ud på markedet: Crush Metal Pigment.
En Bronze og en mere brunlig Bronze:
En grøn og en guld :

Jeg forelskede mig i denne serie efter jeg havde set Julig713s video:

Jeg gik med denne video i tankerne og greb uden videre  en GOSH hvid effekt powder, Gold Dust:
Og fordi jeg købte denne lille fyr (igen med -20%) fik jeg denne Loreal Paris, Radiant Beige øjnskykke gratis med i købet :)
Den er helt vildt god til at highlighte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening