fredag den 26. marts 2010

Jeg bliver snart ruineret efter at ha´opdaget nethandel

Jeg tror desværre jeg skal lade være med at kikke på sider som, nelly.com, hm.com m.f. Den seneste uge har jeg vist bestilt mere end godt er!
Det værste er at når jeg får en pakke hjem, ønkser jeg mig straks der kommer en ny pakke med en masse godter i.

Ak ja, men i alt min selvønk venter jeg spændt på næste pakke alligevl som indeholder stiletter :)

Lækre højhælede fra Mango, Shoe Peep 
 
Nelly Shoes, Cairo
og en stilet/sandal mere som er blå - som var på udsalg og jeg desværre ikke nåede at hente et billede ned af, fra hjemmesiden. Men lægger et billede op af den når jeg får den hjem.

I samme pakke er jeg så heldig at hele to slags læbestifter med fra Barry M. Cosmetics
Lipstick Coral


Lipstick Summer
Jeg er rimelig sikker på at disse to er fra sidste sommer collection, men hvad gør det når man får dem til 49 kr stykket. Desuden har jeg aldrig ejet en læbestift før som ikke var knald rød eller lilla (ak i galde 90'ere) - men nu skal det være!

Alle produkterne er købt på Nelly.com så ku´du li´hvad du så - er de der nok endnu.

I morgen er det så jeg skal klippes!! kan næsten ikke vente..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening