lørdag den 30. april 2011

I Video-surfings Tegn

Der var kapsejlas i Uniparken i går og selvom jeg ikke var fuld, gik jeg først sent i seng - Hele Århus summede af positiv energi.

I dag ligge jeg i min seng og hygger - mig og min laptop
og som altid når jeg hygger med med internettet, finder jeg videoer på nettet
Her er dagens udvalg:

1979: Making millions the Mary Kay way


 jeg ved ikke hvorfor men videoen vil ikke vises her på siden, så her er et link:
http://www.cbsnews.com/8301-504803_162-20054287-10391709.html
Den fantastisk historie om Mary Kay og hendes lyserøde cosmetic-service, men home-sals-make up
Det er faktisk første gang jeg ser/hører historien om Mary Kay - kan dog fremkalder mig scener i film fra 70'erne, at karakterende forsøgte sig med at blive salgskvinder i et cosmetic firma.


The mad world of '70s Tupperware parties


Min mor var en tupperware-kvinde. Hun solgte tupperware, hun købte tupperware - hun levede tupperware... og det gjorde vi også der hjemme.
Hvor mange gange har jeg ikke åbnet min hvide (grumset gennemsigtige) tupperware madpakke med rødt låg - og ladet dunsten af leverpostej og rugbrød flyde ud i rummet.
Ak.. så mange minder med tupperware - og tilmed nostalgisk at komme hjem til min far og se de samme, efterhånden MEGET gamle tupperware ting - stadig blive brugt.


Harry Potter's Premiere on "60 Minutes"


Jeg græd da hun i dette interview hører J.K Rolling fortælle at ordblinde børn, har læst sig igennem alle bøgerne.
JEG var det barn - havde det ikke været for Rollings beslutsomhed for at udgive sine bøger, eller som hun kalder det - en lang bog, delt op til fordel for læseren - ville jeg ikke kunne læse i dag.
Jeg er så heldig at jeg i dag går på universitetet og får mig hele 2. bachelor uddannelser og planlægger at tage en kandidat også (dog uden understøttelse af SU).
I feel very blessed that Harry Potter has been in my life, and is standing on my shelf today!

How To Use Hot Rollers To Curl Your Hair

Efter dette indslag, vil jeg se på hvad jeg har i mit skab under vasken og forsøge at lave krøller til i aften..
Jeg skal både til grill-hygge og en fest efterfølgende.
Glæder mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening