torsdag den 28. april 2011

Indkøb Fra Påsken (KBH)

Her er lidt billeder af hvad jeg købte i påskeferien. 
Shoppede ikke synderligt meget denne gang, men laver så meget andet fedt!

Sminke
Nivea Læbestift


Sådan ser Nivea Color Passion, 84, Rouge Scarlet ud på mine læber
Konsistensen er vildt lækker, blød og cremet - slet ikke tør. Dog holder den kun omkring en 3-4 timer. Taget i betragtning af at jeg fandt den i Netto til 25 kr - er det for mig tilfredsstillende.


Smash Box Foundation
Jeg elsker Smash box, desværre forhandles det ikke længere i den Århusianske Magasin.
Så jeg skyndte mig ind i den Magasin på Konges Nytorv og købte mig den nyeste foundation.
Jeg har aldrig prøvet en mere lækker og naturlig foundation - og samtidigt med at være en foundation, giver den også fugt til huden.

Jeg er en blegfis - det indrømmer jeg gerne - så købte mig en i den lysteste farve.
Prisen: Den var dyr... kom af med ca. 230 kr (hvis jeg husker rigtigt)
Men den er alle pengene værd!

Birna Kjole
I Skydebanegade (en sidegade til Istegade) var der den 12-14 April Birna lager udsalg.
Hanger-appeal er der ikke synderligt meget over denne kjole - men den sidder som syet på mig: 
 Jeg fik den for 500 kr - hap, så blev den min

Grin ej af mig, når jeg fortæller jer, at jeg aldrig havde hørt om det islandske mærket Birna før denne påske.
Og ja - jeg har leget turist i København - men mere om det i et andet blogindlæg.

Ønsker
Min knæ bliver helt bløde ved tanken om smash box - og næste køb hos dem er helt sikkert:
Den grønne primer.
Jeg er nemlig ikke rødmusset - men bare rød generelt, så hvis den kunne afhjælpe kommentarer som
"Øj du er rød i hovedet Sif" eller "Du ligner altså en tomat Sif"
Så ville jeg klappe i mine små hænder af glæde (seriøst.. jeg vil rent faktisk hoppe op og ned, samtidigt med at jeg klapper)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening