tirsdag den 10. december 2013

En dag i zen-tegnet

Min søster har eksamen fra i dag (den 10 dec) til og med den 20 december.
Hendes computer er ikke super stabil, så jeg ville låne hende min - men sådan skulle det ikke gå.

I går frøs den og jeg har ikke kunnet opstarte den ordenligt siden.

Normalt ville eg flippe ud, men af en eller anden årsag er jeg helt rolig.

Hun har istedet lånt min tablet - og jeg håber hun får skrevet en sej opgave.

Nu sidder jeg og geninstallerer min computer fra min backup - det bliver spændene at se om det virker, eller jeg skal slette alt og genindstallere softwaren helt fra ny.

Stakkels computer! 
sådan så det ud, indtil for få min sidden - nu er der vare helt sort skærm - jeg tror ikke det er et godt tegn... Hmm 

Men nu får vi se. I det mindste har jeg stadig min telefon som kan gå på nettet.

Jeg håber dig dag går bedre end min.
Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening