søndag den 1. december 2013

Hvor mange timer sover du i døgnet?

Tænk engang at det i dag er den 1. december.
I min verden er det helt forkert - julestemningen er langt fra i mit hjem.

Her er hvorfor:
- Om 4 dage er det min ekskæreste's 30 års fødselsdag og jeg er ikke med - hverken på dagen eller senere - den del af mit liv, bliver hver dag lukket mere og mere ned.
Jeg ved godt at når man selv har slået op med nogen, kan man ikke forvente, at forblive en del af dens andens liv, men det er stadig trist at opdage på egen krop.


- Jeg sover 12-14 timer i døgnet og har gjort det, de sidste 2 uger.
Når man sover så mange timer i døgnet opdager man ikke at dagene går og drømme bliver uhyggeligt virkelige.

Nu hvor jeg sover så meget, har jeg svært ved at fornemme hvad jeg føler og derfor har jeg ikke benyttet mit af bloggen i lang tid.

Jeg håber inderligt, at jeg inden længe kommer tilbage i 8-timers søvnmønsteret
- for min hjerne fungere slet ikke på det plan den plejer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening