tirsdag den 3. december 2013

Julekalender via streaming

I går har jeg besluttet mig for at se julekalender - både på TV2 og DR.

Jeg har intet tv, men jeg har en computer - og på nettet kan man se begge julekalendre.


DR giver en fri mulighed for at se Pagten, jeg har ikke set den før og den er faktisk overreskende god.
Første gang jeg hørte om den, var da Patricia for mange år siden, sang titelsangen i xfactor










Sangen er i sig selv jo en SUPER sang.

TV2's julekalender Tvillingerne og Julemanden er lidt mere børnevenlig og ikke super godt spillet, men hyggelig!
Man kan oprette sig en bruger på tv2play og få den første måned gratis - her får man ikke kun adgang til julekalenderen, men også andre programmer som TV2 har sendt.
Der er ikke fuld tilgængelighed, men hvis det bare er julekalenderen man er ude efter -er det jo også nok.





Jeg nyder at sidde foran min computer og se kalenderne, men jeg er igang med andet forsøg på at strikke de før omtalte strømper - der var simpelthen for mange fejl i mit første forsøg, så forsøger mig igen.

Strik, julekalender og the - ahhh så kan det da ikke blive hyggeligere.

Pas på hinanden i kulden
De glade jule-kalender hilsner
Sif



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening