torsdag den 12. december 2013

En uge i mørke

Fredag aften kunne jeg ikke sove - det stod så slemt til at jeg slet ikke sov hele natten og inden jeg skulle afsted til den planlagte københavnertur - fik jeg et angstanfald,

Det føltes som om at jeg skulle til eksamen - hele min krop summede og kvalmen kom helt op til ørene - derfor besluttede jeg mig for ikke at tage afsted.
Sund - god beslutning - men for pokker ugen her har været hård.

Jeg forsøgte at gøre noget ved det tirsdag og smuttede op til cafe oda - men der var lukket pga. Sygdom.

Min energi har været så super lav, at jeg har købt halv-færdig mad, for ikke at skulle bekymre mig om mad - men det er jo ikke det sundestes og jeg ønsker ikke at tage flere kilo på.

Ikke nok med at jeg har bekymret mig over min angst - er andre dumme tanker poppet op. 
Sådan nogen som;

- jeg fuckede op i mit forhold og nu finder jeg aldrig kærligheden igen.
- jeg kan ikke stoppe med at tænke på min ekskæreste: der er brug for plads på den banehalvdel, hvilket får mig lyst til at skrive og ringe, hvert sekundet (det er virkelig dumt) - men indtil videre har jeg afholdt mig fra det
- jeg føler mig tom og følelsesforladt inden i - ikke særlig meget giver mening

Jeg ved jo godt at det er noget fjol - selvfølgelig skal jeg nok blive forelsket igen, men fornuft er en ting og følelser er en anden.
Normalt bliver jeg meget nemt styret af mine følelser - åh suk

Det virker som om jeg her den sidste uge har taget nogle skridt tilbage, heldigvis skal jeg se min terapeut imorgen.

Ikke så positive hilsner 
/Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening