lørdag den 26. marts 2011

Happy Room + Make-up tips fra Kandee Johnson

I festligt lag kan man knap på godt tillade sig at gabe og være træt - derfor drak jeg en halv kop kaffe kl. 21.00............. Nu ligger jeg vågen og kan ikke sove. 

MEN - så er det jo fantastisk at jeg har dette frirum og skrive til og vise hvad jeg har fundet af sjove ting på nettet i dag.

Jeg lå i mørket og smilede - jeg ELSKER mit værelse på knap 15 krvadratmeter - fandt faktisk ud af værelset kun er 14 kvardratmeter:
Tegningen viser hvordan mit værelse ser ud (vasken - som på tegningen ligner lidt et toilet, er placeret på højre side af døren, i mit værelse) 

Jeg har meget på værelset og nogle kunne måske undre sig over, hvor meget jeg egenlig kan tage her inde - men da jeg sådan lå og kikkede op i loftet - føltes det som verdens bedste sted.
I stedet for at skrive en hel masse om det, vil jeg imorgen - når der er lys nok til det - tage lidt billeder af værelset og vise jer dem (igen det er kun webcam billeder, men det er alt jeg har i øjeblikket)

Inden jeg forsøgte at sove fandt jeg 3 interessante videoer på youtube.com, alle lavet af Kandee Johnson:




Helt sikkert tips jeg vil bruge fremover når jeg skal lægge min daglige make-up og grooming af mine øjnbryn.

Hvis ikke du er til youtube videoer, har Kandee Johnsen også en blog

Nu vil jeg forsøge at sove igen - godnat og jeg håber du allerede sover godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening