torsdag den 31. marts 2011

Min Mor er MEGA Sej!

Gør klar til at blive Wow'et væk 
- Min mor har strikket denne islandske sweater til mig:

Min mor var i tvivl om det ville se godt ud med hestetømme/strikkelise snorrene rundt om knapperne - Jeg synes det ser fedt og anderledes ud - og hvis jeg bliver træt af det, kan jeg altid lave knaphuller og komme dem direkte gennem den modsatte side af halsåbningen :)

..Inspiration..
Den er lavet ud fra disse to islandske sweatere:
Mønsteret til venstre + den lange rib på ærmer hals og kroppen. 
Trøjen til højre har lynlås/knapper ned langs skulderen. 
Min mor har dog både lavet knapper og "usynlig" lynlås - fordi hun er så sej!

.Andre Istex Trøjer..
Her er nogle islandske trøjer, jeg også kan lide:

Den her farverige cardigan håber jeg på, at kunne begynde at strikke på her til efteråret :)

Her finder du istex's hjemmeside, for at finde alle opskriftsbøgerne (hvor der kun er billeder i på nettet) - skal du trykke dig ind på "opskrifter" over i venstre-menuen

Hvis ikke det er udtrykt explicit nok - så MANGE 1000 TAK MOR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening