torsdag den 24. marts 2011

Omlægning af siforama.blogspot.com

Jeg har set flere bloggere gøre det jeg gør nu: Jeg ønsker at ændre mine tanker og holdninger, til hvilken blog jeg ønsker at skrive.

For et år siden gik jeg lidt for meget op i, hvor mange som læste min blog og om indholdet var godt.
Jeg gik faktisik og stressede så meget over lige netop kvalitet at jeg tilsidst ikke havde lyst til at skrive flere indlæg, selvom jeg havde masser af skrive om.

Det er nemlig sådan, at jeg finde noget jeg gå op i - det kan være små ting som hvordan man brygger the, til større emner som billeder og finere madlavning.
Men alle har de til fælles, at når først jeg fanger interesse for noget, finder jeg gerne ud af så meget jeg kan om emnet.
Det sker gerne 2-10 gange om året at jeg finder en ny "hobby" eller ny interesse.
Sidste år gik det meget på mode, makeup og foto - jeg fandt ud af at de to første er relativt dyre interesser og siden jeg altid har SÅ mange andre nye interesser som hele tiden presser sig på, valgte jeg at stoppe med at købe neglelak engang i efteråret.
Det skal her til nævnes at min samling er tilfredsstillende for mig personligt og 2 nye og lidt dyre neglelakker har sneget sig ind i mængden.

Min bekendte pernille, flyttede nemlig til New York for små 3 uger siden, på ubestemt tid eller måske for altid.
Hun var blevet træt af:
Mac Hello Kitty, "On The Prowl." Grå neglelak & Essie Mink Muffs:
Jeg er utrolig glad for dem begge og sammenlignet med mine andre neglelakker, tørre disse super duper hurtigt!

Hvad mode angå, er jeg da stadig interesseret - men jeg forsøgte at blive "mode-magazine-læser", dette mål for mig selv, fungerede ikke - og det eneste magasin som har formået at holde mig som fast læser var fashionista by Costume. Hvis ikke du ved hvad det er, er det et online-mode-magasin - hvilket passede mig utroligt godt.
Jeg lever og ånde for internettet - synes simpelthen at livet er surt, hvis mit net af den ene eller anden grund ikke virker - bliver ofte også hidsig i sådanne situationer :S
Oplevede f. eks i dag at jeg ville oprettet en "boutique" på http://www.boutiques.com/ og den fortalte mig hele tiden, at jeg tilsyneladende var offline og jeg burde tjekke med min udbyder og der evt. er problemer med nettet.
Heldigvis fandt jeg ud af at Ell&Blair (fashion/youtube guruer) har sat en konkurrence i på boutiques.com - og fordi USA er mest aktiv nu her, chrasher siden konstant... 
well... jeg var glad for at finde ud af at mit internet virker perfekt og at jeg altid kan prøve imorgen, når de fleste amerikanere er gået til ro.

Nu til det sørgelige: Min "baby" er død - mit Nikon D50 afgik ved døden sidste år i november måned. Det gik først op for mig at det aldrig bliver lavet og 5 gode år (som jeg troende ville blive til mange flere)  sammen med det har jeg nydt!

Jeg skal helt sikkert have mit et spejlreflekskamera igen (nikon) da jeg har en objektiver som ikke skulle gå til spilde.. - Men siden jeg ikke lige sidder på flere 1000 kr som jeg ikke skal bruge til noget, må det vente til næste år - når jeg tager til USA.
Dette betyder desværre også at de enste billeder jeg selv tager og lægger op - komme til at blive taget med mit webcam som sidder på min computer.
Kvaliteten er ikke super, men det skal nok gå.. jeg har lidt at vise jer (hvem end i er) ellers er det for mig en god lille huske-blog, som jeg gerne kikker tilbage på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening