torsdag den 24. marts 2011

Net shopping

Jeg har ligget syg (on/off) de sidste 2-3 uger og i mandags måtte jeg igen give op og blive i sengen.
Denne gang kunne jeg dog ikke sove helt så meget som jeg burde og brugte derfor computeren som underholdningsmiddel.

Søndag skal det dog siges - gik mine bedste bukser i stykker, som jeg købte sidste vinter i Berlin:
Zip Shot Trousers 32" Jeans fra Miss Sixty - jeg kunne ikke finde et godt nok billede så vedlægger et link til Miss Sixty's hjemmeside. Et ny par koster desværre €121,00 og € 11,50 i porto = €132,5 = 987,95 dkkr.

Selvom jeg hellere end gerne ville have et par mere - må det, desværre vente..
MEN- jeg kan ikke undvære busker, så besluttede mig for at købe 3 par fra Vila på Nelly.com:

Ekstra drikkedunk fra Casall - skal bruges så jeg ikke behøver hente ekstra vand under spinningstimerne


CASALL / SQUEEZE BOTTLE

Vandflaske i timeglasform med skridsikkert greb fra CASALL.
Skruelåg med træk- og trykfunktion til lukning og åbning af flasken.
Flasken rummer 0,7 liter.
Fremstillet af plast og gummi.
 Farve: Sort

VILA / SATURE PANT 

Bukser med elastikkant bagpå fra VILA. Bred talje og to lommer bagpå. 
Elastik langs sidesømmene forneden på benene for rynkeeffekt.
Lavet af 100% polyester.
Farve: lysbrun

VILA / TAORMINA PANT

Bukser med løs pasform fra VILA. Læg og to lommer frem samt knaplukning 
med kontrast farvede knapper som er placerede på venstre side fra midt frem.
Fremstillet i 97% Bomuld og 3% Spandex.
 Farve: Khaki

VILA / TAORMINA PANT

Bukser med løs pasform fra VILA. Læg og to lommer frem samt knaplukning 
med kontrast farvede knapper som er placerede på venstre side fra midt frem.
Fremstillet i 97% Bomuld og 3% Spandex.
 Lys Brun

REEBOK / VIB OTM TANK 

Tætsiddende ærmeløs træningsbluse fra REEBOK. 
Regulerbare stropper der fastgøres på ryggen. 
Indbygget sports-bh og med påtrykt logo på nederst på forsiden. 
Krølfri og regulerbar længde.
Stoffet er delvist mønstret og har en god fugtabsorberende funktion, ”PlayDry”
Farve: Sort

VILA / TAORMINA PANT

Bukser med løs pasform fra VILA. Læg og to lommer frem samt knaplukning 
med kontrast farvede knapper som er placerede på venstre side fra midt frem.
Fremstillet i 97% Bomuld og 3% Spandex.
 Farve: Sort

VILA / SATURE PANT 

Bukser med elastikkant bagpå fra VILA. Bred talje og to lommer bagpå. 
Elastik langs sidesømmene forneden på benene for rynkeeffekt.
Lavet af 100% polyester.
Farve: lysbrun


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening