søndag den 17. november 2013

Der er en første gang, for alting

I nat har jeg slået mine folder i det københavnske.

Været til surprise fødselsdags fest, danset på gaden, været til efter-fest på
Bevar's, spist en dårlig pitabrøds falafel, blevet inviteret på øl mens jeg grov åd min falafel og danset på drone.

Efter dansen på drone kom jeg i snak med en norsk sød pige, som var så sej at spørge om jeg var til mænd.
Det er første gang nogen har turde spørge mig om dette og hun fortjente det ærlige svar at jeg var biseksuel.
Jeg syntes virkelig det var dejligt at kunne fortælle en fremmed at jeg ikke kun er til mænd - da det er hvad de fleste går ud fra når de møder mig.

Mens jeg skriver dette blogindlæg sidder jeg på en tomandsgynge ved Nørrebro hallen 
Her er et lille billede af hvordan der ser ud omkring mig. Nu vil jeg gå hjem på minluftmadrass og sove :)

Pas på hinanden i den fulde lørdag nat!
/Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening