mandag den 4. november 2013

En støvsuger der ikke er en støvsuger

Kære verden

Pokker tag at jeg ikke læste varebeskrivelsen ordenligt - den støvsuger jeg købte for 2 uger siden, viser sig nu, ikke at være en støvsuger - men en alt i en steamer.
Sådan en er meget praktisk, men nu har jeg tabt en masse speltkerner ud over hele mit køkkengulv og kunne virkelig godt bruge en rigtig støvsuger!

Så... har nu bestil en fin støvsuger (uden støvsugerposer) i elgiganten:


Jeg snupper et velfortjent bad og suser med bussen til tilst om lidt - også går jeg endelig igang med projekt rengøring: "At gøre min lejlighed til et beboeligt sted igen"

For at sige det rent ud, er min lejlighed ret ulækker lige nu og jeg ønsker mig at kunne invitere venner, bekendte og familie hjem til mig i omgivelser, hvor det ikke flyder med opvask (jeg har ikke mere rent bestik, tallerkener, gryder eller glas.. så forpokker det er på tide.

Jeg ærger mig bare over at jeg bliver nødt til at vente med at gå igang med rengøringen, til jeg har købt den rigtige støvsuger :( jeg er bange for at jeg ikke har energi til at gøre rent, når jeg kommer hjem igen.

Ønsk mig held og lykke.
/Sif


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening