lørdag den 2. november 2013

Hvad laver du så nu?

Siden Stormen rasede over danmark den 28. Oktober, har jeg brugt min tid på at strikke og hækle.
Mit problem er bare at jeg elsker at starte på projekter, men næsten aldrig færdiggøre dem.

Min mor er på dette punkt min store heltinde - hun strikker og strikker, og hun for produceret den ene islænder efter den anden... for to vintre siden strikkede hun denne fantastiske trøje til mig:


 Jeg er super super glad for den - selvom jeg kun kan bruge den når vinteren er ovre os.

Ja ja - suk, jeg vil også være stanhaftig og strikke hele trøjer - halstørklæder, vanter og huer.
Men hver gang jeg ser en ny spændene måde at strikke eller hækle på - begynder jeg at lærer den nye teknik og forlader mit halvfærdige projekt. Det kommer til at ligge i en kasse, for aldrig at se dagens lys igen.
Jeg har derfor sat mig i hovedet - at inden 1. januar 2014, skal jeg have færdiggjort enten et strikkeprojekt eller hækleprojekt!

Så vinter - med vind, regn og sne - kom kom kom - så jeg kan sidde inde med god samvittighed og nørkle med mine garner :)

Pas på jer selv denne weekend
/Sif

1 kommentar:

  1. Fantastisk sweater. Den er simpelthen så fed :-)
    Hvilke garnkvaliteter og farver er der brugt - kan nemlig se på opskrifterne, at det er to forskellige typer ?
    Hav en god dag :-)
    Mvh Bettina

    SvarSlet

Del din mening