mandag den 4. november 2013

Livet går videre unden den jeg troede var den eneste ene

Imorgen skal jeg på en date med en pæn ung mand - vi skal se film fra hele verden (eller ihvert fald fra 5 steder)

Han er virkelig rar og jeg glæder mig

Hvorfor er det at sorg kommer i vejen for glæde - jeg må venne mig til at livet ikke står stille.

jeg er træt af at græde i busser og andre mærkelige steder.

Jeg vil se verden - som det for det meste er - et herligt sted, hvor jeg kan opleve en masse skøre og sjove ting.
- Dog bliver det uden alkohol for mig - jeg er endnu ikke stærk nok til at drikke.. det må jeg heller gemme til nytårsaften!

OG hvad nytårsaften angår - glæder jeg mig helt vildt, ikke så meget til at feste, men at være i københavn - være sammen med de menneske jeg elsker og glæde mig over at København er som et andet hjem for mig.

Det er fjollet at jeg går rundt og har dårlig samvittighed over at se et andet menneske - hvad er det der holder mig tilbage - frygt tror jeg.
Frygt for at den eneste ene ikke findes, men også frygten for at holde af et andet menneske, som jeg kan såre - og som kan såre mig.

Jeg har på ingen måde onde hensigter med at være i denne verden, snarre tværdigmod
Kærlighed fra mig til hvem end du er.

/Sif



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening