onsdag den 16. oktober 2013

En hurtig Update

Dagen i dag er en dag med aktivitet!

Jeg er på vej til svømning med min søster og far - det er nok 2 måneders siden at jeg var ude at svømme.
Hvilket var på Island, så det er godt tiltrængt.

Min søster motiverede mig til at få vasket håndklæder i dag; 

Jeg har også ryddet min køkkenhave - som virkelig er gået fra at være elsker til hadet, af min omverden.
Det har taget mig et år om at få det gjort;
Nu er kun plantebordet tilbage. Alle døde planer er fjernet og alle Potter samlet.

En sidste ting - jeg har endelig fået købt mig en støvsuger!!
Min nilfisk støvsuger var for stor til min lejlighed og derfor fik min lillebror den for er år siden, nu er dette grønne monster min; 

Pas på jer selv der ude
/ sif


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening