fredag den 18. oktober 2013

Muskeler som sten

Min krop skriger efter en måde at slappe af på.

Jeg var til fest i byen i onsdags, det var egenlig ikke meningen at jeg skulle være fuld, men det skete.
Jeg belv alt for fuld - jeg forsøger ikke at blive så fuld at jeg falder og render rundt med hovedet under armen.

Nu 2 dage efter betaler jeg prisen for mit valg.
Mine muskler er så tunge og hårde som sten, smertestillende er normalt ikke mit go-to middel, men siden det at gå fra min sofa til min seng, føles som at blive slået og tortureret, har jeg efter megen eftertanke taget to ibuprofen.

Tømmermænd blev først en del af mit vil da jeg fyldte 25 - jeg ønsker ikke det værste menneske i verden at have det så forfærdeligt som jeg har det nu.














Det snurre i mine fingre og jeg ville ønske jeg kunne nyde vejret - i stedet sidder jeg på min sofa og håber jeg får det bedre.

Psykisk har jeg det ok - ikke det store at fortælle der.

Idag er det min tur til at passe på mig selv.
/Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening