torsdag den 10. oktober 2013

Ensomhed

I dag er jeg ufatteligt ensom.

Fra fredag til tirsdag var jeg i københvan og i københvan har jeg et stort netværk, men jeg bor i Århus.
Nu hvor jeg er tilbage, sidder jeg og kikker på min telefon - hvem kan jeg ringe til - hvem er omkring mig - hvem vil tage telefonen når jeg ringer?

Det er kun en time siden jeg stod op, jeg er udhvilet og glad for at vejret uden for er solrigt, men alligevel er det underligt, efter 5 dage med venner omkring mig - pludselig at være alene.

Igår prøvede jeg at ringe til et menneske, der i mange år har været min bedste ven og kæreste, men vedkommende tog den ikke og har ikke skrevet tilbage. 
Afvisning er hård, selvom det var mig selv der sluttede forholdet.

- så nu, sidder jeg med følelsen af at være meget alene - ryger cigaretter og kikker på min telefon:



Det er faktisk den dårlige side af at have fået det bedre, jeg kan mærke mig selv og blive ked af det når jeg ikke har nogen andre end mig selv at være sammen med.
For bare 2 måneder siden var det afslappende at være i selskab med mig selv i en hel uge, nu følelse det som en byrde.

Jeg ved endu ikke hvad jeg skal fylde min dag ud med - der er en masse "burde" opgaver jeg kunne tage mig til, men fordi jeg er så drænet af ensomhed, ved jeg ikke om det bliver en realitet.

/Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening