tirsdag den 27. april 2010

Ebay køb - en hel ny verden åbner sig for mig

Efter jeg har set 
Kunne jeg ikke lade være med at gå ind på ebay.co.uk (som jeg den sidste uge har snuset lidt rundt på for at se, hvad det havde at byde på) for at købe 120 Manly Eyeshadow palette + 5 brusch + pigment til £4.99 og med porto alt i alt: £16.98 - Hvilket jo er uhørt billigt for SÅ mange øjnskykker hvor der følger ekstra ting med i købet.
Af en eller anden grund har jeg altid været en smule bange for at købe på ebay - hvilket jo er helt i skoven
Det er selvfølgelig ikke første gang jeg ser youtube videoer hvor denne palette bliver brugt, en af mine ynglings make-up artister KlairedelysArt som med præcis med disse øjnskykker har kreeret en fantastisk look:

Jeg kunne faktisk blive ved med at linke til hendes videoer, fordi hun er så god - derfor har jeg valgt at hun får lov til at fortælle, hvad man skal gøre hvis en øjnskykke går i skykker (de kan de jo desværre være når min palette ankommer:


Selvom min dag ikke har været synderlig nice, har jeg fanget dette dejlige billede af min orcide - jeg håber den hygger sig i min vindueskarm:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening