tirsdag den 27. april 2010

GOSH neglelak i SuperBedst til 20 kr stk.

For pokker jeg kom hurtigt i SuperBedst igår (selvom jeg normal ikke køber ind der, pga. alle de kød-skandaler som har være deres seneste dårlige PR-stunt)
MEN når man kan købe GOSH neglelak til 20 kr kunne jeg ikke holde mig væk:
GOSH nail whitener - glæder mig til at prøve den, håber virkelig den virker.

GOSH powder, virkelig en flot guld-hvid-crem farve som har en smule glimmer i sig, men på den sofistikerede måde :)

GOSH peony, en rigtig god dækkende farve (lagde bar en smule på ned ei butikken - og den er nice)

GOSH primrose

Jeg ved at det ikke så prangende ud når mine negle er korte, men blev nødt til at klippe dem helt ned, fordi de var blevet så MEGA slidte.
Den har en del luftbobler, men den er vildt nem at påfører og jeg har kun 1 lag lak er - hvilket jo er Så meget beder end da jeg købte Orange Drops som skulle have 3-4 lag for den dækkede.
Den tørre faktisk ok hurtigt, men selvfølgelig ikke hård nok til at tage strømpebukser af med (synes altid det er er jeg er i problemer :D) 
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har faktisk været godt til ikke at købe så meget på de sidste, men da jeg så:

disse tå-adskillere - kunne jeg ikke stå for dem - toiletpapir eller vat totter falder hele tiden ud mellem tærerene, når jeg kommer neglelak på tåneglene.

OG... Juno til 49,95 var altså også for stor en fristelse for mig
Jeg har ikke set noget af ekstra materialet endnu og glæder mig helt vildt.

..... Livet er blot skøn og jeg har mange spændene og dejlige ting at se frem til .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening