søndag den 11. april 2010

England - London = Shopping

Jeg lytter til Vivaldi - er nervøs for eksamen på tirsdag/onsdag og har faktisk mega meget hovedpine lige pt.

MEN intet skal have lov til at slå mig ud nu hvor jeg har købt min billet til London fra den 15.-19. Maj
Har for et par år siden boet i Brighton i 7 måneder (arbejdede ved Cafee Nero) og glæder mig meget til at komme tilbage til det charmerende England:
Har du problemer med at finde Brighton er det lige under London på kortet, hvor Dom-bygning er tegnet

Jeg glæder ustyrlig meget til at kører rundt i Tuben samt busserne 
Det føles en smule nostalgisk at kikke på kortet :)
OKAY, videre...

Jeg har selvfølgelig tænkt mig ikke at komme med andet tøj end det jeg tager der over i - også bare shoppe igennem! Jeg skal helt sikker i Primark da det er billigt og tøjet altid bruge de samme tendenser som de store designerfirmaer kører på i øjeblikket. Kikkede lige lidt rundt på nettet for at se om jeg kunne finde noget om deres forår/sommer kollektion, og det første som slog mig var at kikke på youtube:
DollyBowBow viser sine nyeste køb frem:
Hun er virkelig informativ og præcis :) elsker de sko hun viser til sidst i videoen - dem vil jeg helt sikker kikke efter.

Googlede også "primark collection spring 2010" og fandt:
http://www.instyle.co.uk/fashion/editors-picks/primark-ss-2010-0 siden her brugte jeg faktisk en hel til time at kikke rundt på og inde jeg forlod siden gemte jeg deres RSS-feed for "Instyle editors picks" hvor jeg især vil se efter "New in store this week". Forhåbentligt kan jeg se hvilke varer lige er kommet i butikkerne når jeg tager til England.

Her er de ting jeg syntes så spændene ud fra Primarks 2010 kollektion.
Tøj:
Her er det især den - Printed square shoulder top £6.00 som jeg godt kan lide, men chiffon heart print shorts, £7.00 er også nice. 
Laser cut studded platforms, £15.00 and rattan straw hand held bag, £7.00


Rose print jacket, £13, lace vest £4, floral print shorts, £7 and rattan straw handled bag, £7

Embroidered full skirt, £9
Lace shorts, £9.00

Striped jersey maxi dress, £11.00
Jeg ved godt at jeg er ALT for kort til at kunne ha en hellang kjole på, men den er fin :)
Ditzy lantern braces skirt, £9

Accecories:

Plastic bling shutter, £1
Horse Suedette Waisted Belt, £3
Three Row Dangle Necklace, £2.50
Quilted Floral Chain Strap Handbag, £6
Crinkle floral print scarf, £3
-----------------------------------
Jeg fandt på samme hjemmeside disse vidunderlige sko af Christian Louboutin - som med garanti koster en bundegård og som jeg kun har lov at fantasere om:
Melita – patent calf ivory and black, Christian Louboutin S/S 2010
Poseidon – crepe satin and paillettes version gold & Poseidon – crepe satin and paillette version silver, Christian Louboutin S/S 2010
Studio – nappa black and nichel, Christian Louboutin S/S 2010

 --------------------------------

Neglelak og kosmetik vil jeg også undersøge, men det eneste jeg sat mig for at jeg 100%  vil købe er denne cream:
Egyptian Magic All Purpose Skin Cream 120ml, kan også fås på http://www.beautybay.com hvis man ikke lige skal det udlandet inden for den nærmeste fremtid.

En Gel øjnliner kunne også være vildt lækker og her kunne jeg da godt overveje:
Long-Wear Gel Eyeliner, £15, Bobbi Brown - men synes den er noget dyr, så mon ikke jeg finder noget som er billigere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening