torsdag den 15. april 2010

Plantebord, blomster, lipgloss og smykker

Eksamenstiden er over den ganske universitets-verden jeg befinder mig i - og i går overstod jeg selv en 3 timers skriftlig eksamen og har nu hele 4 dage hvor skole ligger i baggrunden.
Det fejrede jeg med øl i vennelystparken i Århus, nu vejret jo var bedre end nogen sinde!
Jeg havde forresten den orange GOSH neglelak på til eksmaen og siden det gik så godt til den (selvom jeg ikke har fået karakter endnu, kan jeg med sikkerhed sige jeg er bestået) er den blevet lidt af en ynglings sommer/forårs lak - lyset er desværre bare ikke til at tage billeder af den nu, så de kommer først imorgen.

I dag cyklede jeg i det gode vej og smuttede i netto. De er altid gode til at få mig til at købe ting jeg egenlig ikke har behov for og selvfølgelig skete det igen!
Her er mit nye plante bord på min altan:
Imorgen vil jeg stå i morgensolen og potte mine blomster om - og hvad angår blomster kom jeg selvfølgelig til 2 stk:


Fuchasia hedder blomsten og en venlig dame bag mig i køen fortale at den er en fler' årig blomst - hvis bare den bliver stillet et mørkt og frostfrit sted i løbet af vinteren :) WOW hvor får dette vejr og smukke blomster bare det bedste frem i danskeren.

Mine altankasser er også ved at røre på sig - så endnu et år med egne krydderier, det bliver herligt!
Fra venstre: miriam, purløg og anis-mynte

...Og pebermynten begynder så småt at kikke frem i krukken - undervuder ikke disse små skud, de bliver til en kæmpe plante som forsyner mig med frisk pebermynte hele sommeren og efteråret.

Nu ikke flere blomster, men lidt om mine sidste køb:
Et par lilla-perlemor øreringe fra trendsals, her er et link til sælgeren: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=300739


Da jeg købte Konad sættet købte jeg samtidigt med også disse små lipgloss fra Girls with a atitude, fra nelly.com 
De er meget små, men nemme at have med i taske - også er deres holdbarhed faktisk overraskende god, bedre end den rimmel-lipgloss jeg købte i mats. Samtidigt med er jeg ikke særlig god til gloss og ønskede at prøve flere forskellige farver uden at blive flået - og det giver denne mini-pakke mig lov til for kun 35 kr :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening