onsdag den 21. april 2010

InStyle Editors Picks

Dette indlæg er kun et ønske indlæg - alt den regn, havl og sne har gjort at jeg ikke har lyst til at tage i byen for at købe ting. Hvilket jeg såmænd har sparet en smule penge på.
Her er de "ting" jeg synes bedst om fra http://www.instyle.co.uk/fashion/editors-picks 
Fra venstre: den coral røde bluse fåes også i hvid og koster £24.99 ca. 214 kr, den rigtige søde denimkjole har jeg desværre ingen anelse om hvad koster.


Lemon Lace back dress, ₤30, Miss Selfridge.
Jeg elsker pigede kjoler som ikke er for fine, og denne her ville være en skøn sommerkjole tror jeg. 


Heart Print Dress, ₤49, Joy
Hjerter over det hele - sailor kjole som går en lige over knæet - perfekt. 
Dove bælte, ₤39, Hobbs NW3
Bælter med dyr eller bælter med anderledes spænder har jeg en hvis svaghed for :)
Og de her to småfugle som begge prøver at få fat i en den samme kiks kan jeg da slet ikke stå for - prisen er dog ikke lige til en sif som snart skal til england.

Brippa Oversized clutch, ₤30, Faith
Den her farve er jeg blevet helt vild med

------------------------------------------------------
Igår var jeg i biografen for at se Tim Burton's fortolkning af Alice In Wonderland - og jeg elskede den!
Den var tilstrækkelig barnlig og overreskende alvorlig, helt sikkert en film jeg skal have i min film samling.


Kan varmt anbefale filmen - 3D effekterne er ikke 100% nødvendige, uden dem ville jeg stadig have nydt at se filmen.

2 kommentarer:

  1. SØØØØDE kjoler :-)
    Og fed blog.
    xoxo,
    http://intheliteralsenseoftheword.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jubiii! Bliver bare så glad af sådan en kommentar :)
    Mange 1000 tak signe.

    /Siforama

    SvarSlet

Del din mening