onsdag den 7. april 2010

Påskeferiens Mange Vidundere

Mine frier er somreglen monster sløve, og denne påskeferie var ikke en undtagelse - derfor må i bære over med at det hele nu kommer på EN gang.

I starten af sidste uge (præcist tirsdag d. 30. marts) afleverede en meget sød postmand den STØRSTE pakke til mig. Indholdet har jeg allerede fortalt om i mit "jeg bliver snart ruineret.." indlæg fra den 26. marts.

De coral røde stilet-sandaler og de blå højhælede plato sandaler (som jeg ikke nåede at få et billede af desværre) var alt for store, så de røg retur samme dag uden at de blev forevigt for billeder.
De sorte mango plato stiletter valgte jeg at beholde, selvom de var 1 mm for store i hælen og fordi platoen vejer mere end en almindelig stilethæl svupper den af og til når jeg går i dem. Problemet bliver dog ordnet med  hvilket jeg ordner med et gelé heel grip (den som er vist nedenunder er fra nelly.com

Her ses mit eget billede af skoene :D
I pakken befandt der sig også 2 stk. læbestiffer (hedder det over hovedet det i flertal?? well..) mærket er Barry M. Cosmetics og lever op til mine forventninger:

Farverne er stadig: Coral og Summer, jeg mener den der er åben på billedet er Summer
For at vise farveforskellen har jeg taget dette billede:


Coral til venstre og Summer til højre og som i kan se er summer mere mat og mere rødlig end Coral som har shine og er mere over i en orange farve.

---------------------------------------------------------------------------------
Det var den tirsdag - nu videre til resten af ugen, så hver gang jeg skifter enme i dette blogindlæg laver jeg en stiblet linje

Ikke nok med at jeg brugte en masse tid på at drømme mig væk i skønhedprodukter på nettet, opdagede jeg trendsals.dk, jeg har været klar over at det eksisterede, men fordi mine ønsker og behov om sminke, neglelak og andet skønheds-grej er blevet mødt i hvad jeg kunne finde i butikkerne i Århus, tiltalte det mig aldrig før nu.

Det startede faktisk med at jeg i lørdags havde brug for et par rolleskøjter og i det tilfælde af at jeg ikke kunne låne et par af andre, tjekkede jeg nettet for billige rulleskøjter - Her popede Trendsals op og det endte da også med at jeg købte et par:
Ruglelejrende er ikke suverene, men til formålet var de perfekte (skulle være reklamesøjle på rulleskøjter i to byer i jylland)

OG... så kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med at bestille en masse lækre og billige skønhedsprodukter og smykker fra trendssals. Her er hvad jeg har fået hjem indtil nu:
Loreal Paris ColourJuice, 404 og 500 til blot 35 kr tilsammen, ville ønske jeg kunne linke til annoncen og give dig chancen for at købe nogle også, men den er blevet lukket fordi alt hvad hun havde er solgt.
3 par øreringe tilsammen 75 kr, farverne her er pink, mintgrøn og fersken, kan købes på Trendsals Med dette link her

Denne vidunderlige toplak gør neglelakken mat og jeg har hiet efter den siden jeg fald for neglelakkens fortryllende charme, denne fik jeg den sidste af til 75 kr, hvor den normalt fås til 100-110 kr. Det skal lige siges at jeg følte mig MEGA heldig da jeg bestilte den og fik den sidste.

Venter stadig på to andre "lakker"
Mabelline ultra shining, baby doll, er forhåbenligt på vej i posten til mig, lige som:
1-Minute Cuticle Remover, som efter hvad jeg har forstået på alt min søgen på nettet, kan fjerne neglebånd som flagre lige rigligt (som mine desværre har det med at gøre)
-----------------------------------------------------------------------
I sidste uge fik jeg også lige foreviget mine negle med en virkelig flot og billig lak, nemlig en bonze-rød lak jeg købte i TIGER for omkring en måned siden:
Den er der jo nok endnu hvis du vil ha fat i en flot skinnende neglelak til en 10'er - jeg har også over og underlak på her, hvilket gjorde at den hold tors-søndag (og fredag var jeg på arbejde som bartender hvor man vasker hænder konstant, så det vil jeg sige er rimelig godt holdt)
--------------------------------------
De sidste billeder jeg har lyst til at vise jer, har ikke noget med skønhedsprodukter at gøre, men et bevis på naturlig forårsskønhed.


jeg syntes de var så flotte i min vinduskarm som de stod der og solede sig.
Blomsterne her er ca. 2 1/2 uger gamle - pænt godt klaret siden de kun står i vand og ingen jord har :)


Her er forhåbenligt det sidste efterårsagtige billede fra min side i år.
Håber i alle har haft en dejlige påske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening