mandag den 25. april 2011

Decopage step-by-step

Hvis du nu allerede hader decopage (pga. af mine forringe indlæg) Så spring over dette.
Her vil jeg i billeder delvist vise, step-by-step hvordan jeg lavede mappen-fronten.
Aller først tog jeg og sleb mappefonten med sandpapir korn 150, for at være sikker på at tapetklisteret ville sidde ordenligt fast.
Her efter begyndt jeg at klippe baggrundfarver ud af blade, turistflyers, aviser mm. 
(i mit tilfælde forskellige blå farver til at danne en form for himmelfornemmelse)


Jeg er en lille smule amazed over min egen lille orden i alle de udklippede dimser ..

Det færdige resultat - måske falder det ikke i din smag, men det skal siges til mit forsvar at det er 1. decopage nogensinde.
Og min mormor allerede havde besluttet sig for at temaet skulle være helsingør og omegn..
Derfor er hammermøllen (nede til højre) og kronborg oppe til venstre.

Kassen
Step-by-step kasse kreering:

Bunden indvendigt til venstre og udvendig til højre

Den færdig kasse - som jeg har vist i et tidligere blogindlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening