tirsdag den 5. april 2011

Irina Shabayeva

 Designer: Irina Shabayeva


Irina Shabayeva vandt Project Runway - her er et udsnit af hende "Woman Worrior, New York" vinder kollektion:

Kollektionsbilleder taget fra hendes hjemmeside:

Efterår 2011
Enkel og sofistikeret look 

Efterår 2011
Overreskende vellavet filt/uld krave i det gennemgående mønster fra kollektionen.


Efterår 2010
Jeg kan godt lide farvekombinationerne i dette look - lys karamel med sort og hvid - med fjeragtigt print




Efterår 2010
Der er lidt svanesøen over dette look - samtidigt at det bliver lidt rådt - måske den hvide og den sorte svane i en?! (En lille selvlavet reference til Black Swan med Natalie Portman)


Efterår 2010

Efter år 2010
Pels, strik og fjer gennemgående tema

Efterår 2010, fjer, strik og pels - jeg er meget facineret af denne striktrøje - Vouge Knitting har den også med i deres udvælgelse af seasonens bedste strik 

Forår 2010 - Rose inspiration - Da jeg ikke er meget til roser overraskede det mig at denne lille blå kjole gjorde så stort indtyk som den gjorde. 
Selvom modellen er ALT for tynd, ser kjolen behagelig og elegant ud. Thumps up!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog. Fede indlæg!

    Tjek lige www.f-to-the-ashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange 1000 tak -det er altid dejligt at få andres anderkendelse af hvad man sysler med.

    ... Og det er fedt at dagens overspringshandling (dette indlæg) blev set af andre end mig selv :D
    Syne nemlig designeren Irina Shabayeva er mega dygtig!

    Jeg giver din blog et stir..

    SvarSlet

Del din mening