onsdag den 6. april 2011

Organisering; Tørklæder

Jeg synes selv jeg har mange flotte tørklæder, men ingen praktisk opbevaringsmåde

Mit værelse er som beskrevet tidligere - virkelig lille og ret komprimeret.
Det fungere bedst hvis der er ryddet op og sengen er dækket af et sengetæppe.

På min dør har jeg før i tiden haft mine tørklæder til at hænge, men der hænger de dårligt - især fordi alle mine jakker hang der (de fleste er nu flyttet over på mit tøjstativ), men de tørklæder som har hængt der længe er blevet krøllede og mindre pæne, end da de var splinter nye.
... Og så tænkte jeg - jeg googler da lige gode måder på hvorpå man overskueligt og nemt kan hænge tørkælder op på..
Strømpe tørrestativer blev googls svar og jo mere jeg tænker over det, jo smatere synes jeg det lyder.

Herefter gik den vilde jagt, på nettet, efter noget så trivielt som tørrestativer:
Den sødeste Hallo Kitty tørrestativ til prisen: 139 kr
ELSKER HALLO KITTY ... men 139 kr for, ja ca. 7-9 klemmer er liggee at stremme den.

Ikeas bud på tørrestativer, Pris: 29 kr

Jysk sengetøjslagers hængene stativ med 12 klemmer, Pris: 19,95

Træ, Zig Zak tørrestativ til prisen: 139 fra Frk. Mage

Campingnetshop's bud på en trørre-karussel, Pris: 69 kr



Sidst og meget småt - kom Toerrestativet.dk med 2 bud, det ene kunne jeg ikke få lov til at vise her pga. rettigheder - det var af plastic og lignede meget det fra ikea 
- bare i lidt mere gennemsigtig plast, pris: 39,95

Det vi kan se et meget lille billede af her for oven er lavet af metal og har 18 klemmer som har blød plast i enderne, Pris: 99,95 kr

Jeg må sige at selvom Tørrestativ.dk har meget strænge krav til deres billedrettiheder, synes jeg den sidste er sejest og måske også ser bedst ud til prisen  

Hvad synes I?
Ps: nu jeg tænker mig om kan jeg da godt huske at jeg har set dvs. genbrugsforretninger bruge samme trick, med strømpe tørrestativer, til fremvisning af tørklæder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening