tirsdag den 26. april 2011

Duften af LUSH

For en gangs skyld tænkte jeg, at billederne skulle stå for sig selv, uden ramme eller andet fasy forbedring.
Indlægget bliver nok lidt langt, da jeg en uge inden min eksamen (fredag d. 15 april) bestilte disse gotter fra www.lush.co.uk

Så hvis du ikke orker at læse mine kommentarer til billederne, er det helt okay.

LUSH 
It's Raning Men - duften af sæben "Honey I Washed The Kids"
Jeg ville have linket til den på Lush's hjemmeside, men det lader til at den ikke længere kan købes - det kan sæben dog stadig.
Jeg har endnu ikke forsøgt mig med denne lækre lille 100 ml flaske, men det sker nok hen af vejen.


Strawberry Feels Forever - en meget lækker og frisk massagebar, som også kan bruge som bodylotion når man stadig er fugtig efter et bad
Denne her duft er virkelig duften af sommer og den dufter af SÅ meget mere end jordbær


Hvis ikke du er til tigerbalsam, så er du ikke til Wiccy Magic Muscies massagebar - den dufter enormt krydderet og stærkt, men lige så snart jeg erhverver mig nogle ømme muskler, vil jeg forsøge mig med den.
Jeg hører forresten til den slags som ELSKER og FORGUDER tigerbalsam. Bliver jeg en smule sløj, sjasker jeg mig til i tigerbalsam og som oftest holder det sygdommen på døren..
Dog  er den skarpe duft til stor irritation for min kæreste - har en smule ondt af ham når jeg ligger syg..
Men UH jeg elsker det.


 Soft Coeur, Massagebar har jeg hele påsken lovet min kæreste, skulle afprøves - men der er været så meget andet HELE ferien, at vi fik aldrig taget os tiden til det.
Jeg kan dog fortælle at hver gang jeg lugter til den, har jeg lyst til at tage en bid af den.


 Shimmy Shimmy siges at kunne erstatte en hver form for selvbruner - men her synes jeg ikke de rammer plent - nok får man glimmer over det hele og skinner igen i solen... men - det kommer også på alt det tøj man har på.. ikke praktisk. Jeg tror jeg foretrækker lotion med selvbruner:

Den her er min yndlings - den fetter ikke og man bliver fint sommerbrun, uden at blive grumset gullig.

OG nu til mit yndlings Lush-produkt:



"You Snap the Whip", Body butter som dufter af solmodne solbær 
(selv min mormor syntes duften var lækker)
Når jeg skrubber mig med den i badet (bare en smule over alt, hvor efter jeg bruger hænderne til at masseger bodybutteren ud).
Er min hud efterfølgende noget af det blødeste! Og den dufter herligt og friskt af solbær.
Men ikke nok med at den gør at jeg ikke behøver nogen form for bodylotion, har jeg røde knopper på mine overarme (pga. lactose intolerance) - DE ER NÆSTEN HELT VÆK og selv mine overarme er nu værd at vise frem i toppe og kjoler.
De var faktisk allerede næsten væk efter 2. bad med dette stykke Lush-vidunder.

Jeg nåede ikke at tage et billede af den, inden jeg brugte den 1. gang, derfor har jeg lånt dette billede fra Lush's hjemmeside.

Den eneste ting man lige skal være klar over med denne lækre body butter er at den sviner i badet. Når man skrubber den over kroppen - stænker det væggene i badet og disse skal skyldes ned, hvis ikke der skal sidde reste af "you snap the whip" tilbage på badeværelsesvæggen.
Jeg kan MEGET varmt anbefale dette produkt også selvom prisen er: £5,25 pr. styk.
Næste gang jeg bestiller fra Lush, skal jeg helt sikkert bestille 5 mere - så jeg har et lager!
Den jeg har nu, er der kun 50% tilbage - selvom den ligger i en tin-æske, for ikke at smelte alt for meget i badet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening