mandag den 4. april 2011

Pulse Sonic

I dag hjalp min kæreste mig med at få opsat dette pulsur, som jeg har fået det af en veninde, som fik det af en 3. fælles veninde.
Det har aldrig været i brug og de sidste 1/2 år har jeg drømt om at få det til at virke.
Jeg er normalt ret ferm til teknologi og forså hvordan det virker - men denne brugsanvisning slog mig godt nok ud!

Det skal siges at jeg selv har installeret det tilhørende program og dertilhørende drivere :D

NÅ! Men i aften kl. 19.30 - skal den altså med mig i fitnessworld til en fatburnings spinningstime (måske er du bekendt med det, men fitnessworld har lige fået lavet om i deres definationer af forskellige spinningshold) og jeg har fundet ud af at fatburntimerne - passer godt til min træningsstil.

Tak til min kæreste og #!&"#(!"& til Pulse Sonic for verdens dårligste brugsanvisning - og en sidste tak til mine to veninder, som begge befinder sig i udlandet. 
Håber i har det godt N pog P :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening