onsdag den 13. april 2011

HTC Wildfire og Evernote

I dag brugte jeg for første gang Evernote, som jeg omtalte i indlægget; DollyBowBow og forår
Det var en vidunderlig fornemmelse at var "N'sync" 
Med "N'sync" betyder for mig i dag, at alle mine gates bliver opdateret, med alle de noter/lydfiler/billeder/ tegninger mm. Jeg får lavet i Evernote.
Jeg fik lavet mig en eksamens huskeliste til på fredag, med både billeder af de ting jeg skal have med + en skrevet liste af de samme ting - så jeg kan dobbelttjekke mig selv dagen inden eksamen, når jeg pakker min taske..

Jeg ved ikke om du har det sådan - men jeg glemmer ALTID noget når jeg pakker ting ned.
Så tror jeg vil benytte mig af denne fede funktion frem over, til at lave pakkelister.
Mener faktisik man kan lave to-do lister i Evernote, men havde ikke lige tid til at sætte mig ind i hvordan i dag.
Her er et lille udklip af hvordan progammet ser ud på min mac....
og trykker man synkroniser i venstre hjørne, opdateres det noterne på min mobil + ipodtouch :) Der er jo lykke at være "N'sync"! (you get it now I know I know...)

I det hele taget var det nok ikke de smarteste at få en ny telefon på samme tidspunkt som eksamen, men til mit forsvar kostede en mig kun 1 kr + 149 kr i oprettelse hos Telmore og sådan et tilbud, ved man jo aldrig hvor længe er der - så jeg slog til da chancen bød sig - er er min telefon og jeg:
Taget fra min telefon, ind mod computeren, hvor photo Booth var åbent fordi jeg ville tage fjollede billeder som dette:

Billedet har jeg døbt: Kære HTC Wildfire - jeg elsker dig allerede!
Neglelak: Mink Muffs - Essie (som jeg i en overspringshandling kom på mine negle forleden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening